10 najpopularniejszych artykułów na 2. urodziny Produktywnie

Ależ ten czas leci. Mam za sobą już ponad 5 lat blogowania, z czego 2 piszę przede wszystkim o efektywności, zarządzaniu czasem i organizacji własnej pracy. Tak, tak… Produktywnie ma już dwa lata :)

Zamiast się rozpisywać o statystykach i wspominać, co się w moim życiu wydarzyło przez ostatnie 12 miesięcy, przygotowałem dla Ciebie zestawienie 10 najpopularniejszych artykułów z drugiego roku istnienia Produktywnie.

10 najpopularniejszych artykułów z drugiego roku istnienia Produktywnie

Przez ostatni rok napisałem 75 artykułów, z czego wybrałem 10 cieszących się największą popularnością. Przy wyborze zwracałem uwagę przede wszystkim ilość poleceń (lajków, twitnięć czy plusów) w serwisach społecznościowych oraz na komentarze. Kolejność jest chronologiczna.

  1. Dlaczego tak chętnie i niemal odruchowo klikamy w ikonkę programu pocztowego, w czasie, gdy powinniśmy robić coś innego? Odpowiedź znajdziesz w artykule Produktywni nie jedzą pianki
  2. Sprawdź czy jesteś sową (nocnym Markiem) i dobrze Ci się pracuje w nocy, czy może to tylko efekt odkładania wszystkiego na później. Prokrastynacja i wczesne wstawanie
  3. Dla wielu z nas sprawdzenie poczty, to pierwsza czynność jaką wykonujemy po przyjściu do pracy. Niektórzy sprawdzają swoje skrzynki zaraz po przebudzeniu. Zdecydowanie odradzam takie podejście. O wiele lepiej zająć się czymś innym zanim sprawdzisz pocztę.
  4. Zastanawiasz się czy wystarczy Ci tylko papierowy terminarz, czy może powinieneś skorzystać z czegoś bardziej zaawansowanego? Przeczytaj: Jak wybrać i dlaczego warto korzystać z narzędzi do zarządzania czasem?
  5. Chcesz osiągnąć satysfakcjonujące rezultaty przy minimalnym nakładzie czasu na poprawę swojej efektywności? Specjalnie dla Ciebie: Technika Pomodoro – najprostsza metoda zarządzania czasem
  6. Nic dodać, nic ująć. 10 sposobów, jak ograniczyć stres i uprościć sobie życie
  7. Drobna zmiana w sposobie postrzegania codziennych zadań, która znacząco wpływa na ich realizację. Najprostszy sposób na walkę z odwlekaniem
  8. Jedno z pierwszych moich wyzwań, które zaowocowało bardzo ciekawymi przemyśleniami. 30-dniowe wyzwanie: Piszę 750 słów dziennie
  9. Pytanie, które warto sobie zadać zwłaszcza w okresie podsumowań i planów na nadchodzący rok: Po co Ci ten czas?
  10. Tak jak w biurze czasem warto zamknąć drzwi i odciąć się od otoczenia, tak w Internecie też warto sobie zrobić przerwę. 30-dniowe wyzwanie: Miesiąc bez serwisów społecznościowych

Dziękuję

Dziękuję Ci za komentarze i pytania. Zależy mi na dyskusji i rozwiązywaniu realnych problemów a nie na pisaniu dla samego pisania. Dziękuję również za to, że polecasz artykuły Twoim znajomym. W ten sposób dowiaduję się o czym i w jaki sposób powinienem pisać w przyszłości.

Pamiętaj, że zawsze możesz skorzystać ze strony „Zapytaj” jeżeli masz do rozwiązania jakiś problem związany z tematyką tego serwisu.

PS. Komentarze, jak zwykle, są do Twojej dyspozycji ;)

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się na darmowy newsletter i poznaj m.in. 8 sposobów na więcej czasu w ciągu dnia.